top of page

The Future of Creativity

АПУ ХК: OOZE Social Media Campaign

Харилцагч: Ooze брэнд, АПУ компани

Кампанит ажлын нэр: Sip, Taste, Ooze

Кампанит ажлын төрөл: Сошиал идэвхжүүлэлт https://www.facebook.com/siptasteooze/posts/pf

Кампанит ажлын хугацаа: 2023/10-р сараас хойш үргэлжилж байна



OOZE Brand

АПУ ХК нь Монголд анх удаа үйлдвэрлэж байгаа алкохолны төрлийн бүтээгдэхүүн болох OOZE RTD (шууд хэрэглэх боломжтой) коктейль нь 4 төрөлтэй бөгөөд шууд уухад тохиромжтой, илчлэг багатай, зөөлөн амттай гэдгээрээ давуу талтай ба 2023 оны 6 дугаар сараас эхлэн олон нийтэд танигдаж эхэлсэн билээ. 



Challenge

Монголын зах зээлд шинээр гарч ирж буй бүтээгдэхүүн учир бусад алкохолын агууламжтай, бүтээгдэхүүнүүдээс ялгарах нь илчлэг багатай, шинэлэг, гэсэн мессежийг хүргэхэд оршиж байгаа бөгөөд орчин үеийн залуусын дунд соёлтой хэрэглээг түгээхийг зорьж байна.


#SIP,TASTE,OOZE




Тухайн кампанит ажлын зорилт:

Монголын зах зээлд шинээр гарч буй OOZE коктейлийг зорилтот бүлгийн хэрэглэгчдэд таниулан, худалдан авах сэдлийг төрүүлж бүтээгдэхүүний өвөрмөц өнгө аясыг олон нийтэд таниулан сурталчлах зорилготой юм.



Solution

Бид сошиал сувгуудаар дамжуулан кампанит ажлын өнгө төрх, олон нийтэд хүргэх мессеж, контентуудыг зорилтот зах зээл болох орчин үеийн залууст тохирсон шууд хэрэглэх боломжтой коктейлийг шинэлэг талаас нь харуулахыг зорьсон билээ.



Result

Ooze брэнд нь Монголын зах зээлд шинэхэн бүтээгдэхүүн учир зорилтот бүлгийнхэндээ тухайн бүтээгдэхүүний амт чанарыг таниулахын тулд авч явахад хялбар, хэрэглээний олон тохиолдлыг харуулсан видео контент болон постерууд хийгдэж буй бөгөөд +21 насныхан руу чиглэсэн кампанит ажлыг амжилттайгаар хэрэгжүүлж байна.











Tags:

30 views0 comments

Comentários


Work Day at Viral

Hallway Entrance

НЭЭЛТТЭЙ АЖЛЫН БАЙРУУД

Маркетинг менежер, Креатив дайректор, Арт дайректор, Сэтгүүлч, Хүний нөөцийн менежер, Оффис менежер, Туслах менежер, Дизайнер, Видео эдитор, дадлага хийх оюутнуудыг бүтэн цаг болон хагас цагаар ажиллахыг урьж байна.

bottom of page