Харилцагч: Ooze брэнд, АПУ компани
Кампанит ажлын нэр: Sip, Taste, Ooze
Кампанит ажлын төрөл: Сошиал идэвхжүүлэлт https://www.facebook.com/siptasteooze/posts/pf
Кампанит ажлын хугацаа: 2023/10-р сараас хойш үргэлжилж байна
OOZE Brand
АПУ ХК нь Монголд анх удаа үйлдвэрлэж байгаа алкохолны төрлийн бүтээгдэхүүн болох OOZE RTD (шууд хэрэглэх боломжтой) коктейль нь 4 төрөлтэй бөгөөд шууд уухад тохиромжтой, илчлэг багатай, зөөлөн амттай гэдгээрээ давуу талтай ба 2023 оны 6 дугаар сараас эхлэн олон нийтэд танигдаж эхэлсэн билээ.
Challenge
Монголын зах зээлд шинээр гарч ирж буй бүтээгдэхүүн учир бусад алкохолын агууламжтай, бүтээгдэхүүнүүдээс ялгарах нь илчлэг багатай, шинэлэг, гэсэн мессежийг хүргэхэд оршиж байгаа бөгөөд орчин үеийн залуусын дунд соёлтой хэрэглээг түгээхийг зорьж байна.
#SIP,TASTE,OOZE
Тухайн кампанит ажлын зорилт:
Монголын зах зээлд шинээр гарч буй OOZE коктейлийг зорилтот бүлгийн хэрэглэгчдэд таниулан, худалдан авах сэдлийг төрүүлж бүтээгдэхүүний өвөрмөц өнгө аясыг олон нийтэд таниулан сурталчлах зорилготой юм.
Solution
Бид сошиал сувгуудаар дамжуулан кампанит ажлын өнгө төрх, олон нийтэд хүргэх мессеж, контентуудыг зорилтот зах зээл болох орчин үеийн залууст тохирсон шууд хэрэглэх боломжтой коктейлийг шинэлэг талаас нь харуулахыг зорьсон билээ.
Result
Ooze брэнд нь Монголын зах зээлд шинэхэн бүтээгдэхүүн учир зорилтот бүлгийнхэндээ тухайн бүтээгдэхүүний амт чанарыг таниулахын тулд авч явахад хялбар, хэрэглээний олон тохиолдлыг харуулсан видео контент болон постерууд хийгдэж буй бөгөөд +21 насныхан руу чиглэсэн кампанит ажлыг амжилттайгаар хэрэгжүүлж байна.
Comentários