Challenge
ZAYA App болон болон Вайрал Контент маркетингийн агентлаг нар хамтран 2022 оны Есдүгээр сараас кампанит ажлаа доорх 3 зорилгын хүрээнд эхлүүлсэн. Үүнд: - Тиндер зэрэг хэвшмэл танилцах аппуудаас ялгаатай, шинэ танилцах апп-ийн дүр төрх гаргаж ирэх - ZAYA-г зорилтот бүлэгт таниулах, хэрэглэх сэдэл төрүүлэх, татан авалтад нөлөөлөх - Монголд танилцах, болзооны соёлын ойлголт зөв чигт шилжихэд нөлөөлөх Уг кампанит ажлын гол мессеж нь Zaya-г бусад төрлийн олон нийтийн сүлжээ, танилцах аппуудаас ялгаатай, шинэлэг, бодит гэсэн мэдрэмжийг өгөхөд оршино. Үүний хүрээнд манай зорилтот бүлэг 18-22 насны Gen Z үеийнхэн, 23-35 насны Millennials байлаа. Хийгдсэн контентуудыг зорилгоор хуваан авч үзвэл 33% нь анхаарал татах хандлага дээр суурилсан. Дараагаар нь Үйлдэлд уриалах буюу шууд аппаа тат гэх мессеж өгсөн. Мөн түүх өгүүлсэн 23%, энтертайнмэнт төрлийн 4% контентууд байна.
Solution
Бид сошиал сувгуудаар дамжуулан доор гүйцэтгэлтэй ажилласан. Үүнд:
- Story ad 5
- Vlog & social video 2
- Reels 11
- Teaser & tutorial 12
- Poster 18
- Influencer’s story 233
- Tik tok 5
- Media buying 5 тус тус цацсан.
9.25 хүртэл тус аппликейшин-ий таталт 3000+ байсан бол 26- ны өдрөөс эхлэн 1500 болж унаж эхэлсэн. Анхаарал татах ажил маш амжилттай байсан ч шууд үйлдэлд уриалсан үе шат дээр таталт удааширсан. Нийт 10 хүнээс 862 LINK CLICK 44k Views ба инфлүнсер дундаас Yamakasi хамгийн их буюу 2190 LINK CLICK 4878 STICKER TAP авч чадсан.
Result
Ийнхүү уг кампанит ажлын үр дүнд 1,994,750 VIDEO REACH, 7,687 VIDEO LINK CLICKS, 955,115 FB PAGE REACH, 3,921,130 CONTENT REACH тус тус авсан амжилттай байна.
Comentários